like a boss

Hollie såklart!☮☆♥

Ärlighet som man inte vill höra..

Kategori: Allmänt

Asså det finns ärlighet man vill höra och ärlighet man inte vill höra. T.ex "Inte för att vara taskig men du passar inte i den tröjan" man ba "okej :'(". Asså fast det handlar inte om det nu IRL fast det e samma sak typ. Asså min egen bästis tycker nån annans ************ är snyggare än mitt. Så här pratade vi på ett ungefär:
Hon=H
Jag=J
 
H: Jag tycker annas ****** är snyggare än dit.
J: Mitt ****** är ju mkt färggladare än hennes.
H: Men ditt ser ju barnsligt ut.
J: Men det ser ju snyggt ut.
H: Nej det ser bara barnsligt ut.
 
Fast det finns ingen som heter Anna det var bara ett exempel.
En till sak jag kom att tänka på var att jag o min bästis skulle läsa franska i skolan men plötslig ändrar hon sig och vill läsa italienska(vet ej hur det stavas). Asså snacka om fet diss.
 
Med ledsna, besvikna och lite små sura hälsningar
 

Kommentarer

  • nathalie säger:

    hej där :)

    har du några bra julklapps tips ?

    kram :)

    Svar: Biobiljetter, smycken, kläder ja det e typ det jag ska ge till mina nära o kära men det beror lite på vem som ska få julklappen :D.
    ♥☆☮Hollie☮☆♥

    2012-11-26 | 22:53:00
    Bloggadress: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här: